Nascut a Barcelona, el 1989. S’inicià en l’orgue amb Bernat Bailbé, i estudià posteriorment amb la professora Maria Nacy al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, on obté el títol professional de música en aquesta especialitat. Ha participattambé en diversos cursos especialitzats i classes magistrals per a aquest instrument, amb professors com Claudio Astronio, Montserrat Torrent, Michael Radulsecu, Enrico Viccardi o Gustav Auzinger, així com en diverses edicions dels Cursets per a Organistes d’Església organitzats per la Conferència Episcopal Tarraconense al Monestir de Montserrat. Paral·lelament, estudià cant durant quatre anys, amb Salvador Parron, i s’inicià al clavicèmbal com a instrument complementari amb Eduard Martínez.

Ha exercit habitualment d’organista litúrgic a diverses esglésies barcelonines: durant més de deu anys fou organista a la Basílica de Santa Maria del Pi; des de l’any 2021,acompanya regularment algunes de les celebracions a la Basílica de Santa Maria del Mar. Ha col·laborat igualment, en diverses ocasions, amb el Santuari de la Mare de Déu de Núria, i acompanyant els oficis cistercencs al Monestir de Poblet. A més del servei habitual en els oficis litúrgics, ha realitzat diversos com a solista, acompanyant o en formacions de cambra. Ha col·laborat estretament amb la Capella de Música de Santa Maria del Pi, amb qui va enregistrar un disc amb música dels mestres de capella de la catedral de Tarragona, dels segles XVI a XVIII. I ha fet també algunes col·laboracions a l’orgue en altres gèneres musicals, amb el gaiter Carlos Núñez, i amb la cantant Lídia Pujol, amb qui va enregistrar diversos temes per al disc Iter Luminis.

Des d’octubre de 2022 és vicepresident de l’Associació Catalana de l’Orgue.

Compagina la seva activitat musical amb la docència universitària. És Llicenciat en Filosofia, Màster en Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics i Doctor en Filosofia, amb menció internacional i premi extraordinari de doctorat, per la Universitat Ramon Llull. L’any 2015 va realitzar una estada de recerca a la Faculté de Philosophie de l’Institut Catholique de Paris. Des del curs 2017-2018 ha estat professor a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull, i des del curs 2018-2019 professor no estable a l’Institut Superior de Ciències Religioses Don Bosco (Martí-Codolar). Actualment, és professor a la Facultat de Filosofia – La Salle – Universitat Ramon Llull.